Dry needling

Dry needling in Krommenie: wat houdt het in?

Dry needling is een effectieve behandelmethode om overmatige spierspanning in spieren te verminderen. Door gericht aanprikken van deze pijnlijke spieren wordt snelle en langdurige ontspanning bereikt. In Krommenie wordt dry needling toegepast om spierspanning en pijnlijke spieren door het hele lichaam te behandelen.

Pijnloze behandeling met dry needling in Krommenie

Bij dry needling maakt de therapeut gebruik van zeer dunne, steriele naaldjes. Nadat de behandelend therapeut de triggerpoint gelokaliseerd heeft wordt de dunne naald door de huid heen getikt. Het aanprikken van een triggerpoint is zo goed als pijnloos.
Wanneer is dry needling niet geschikt?

In bepaalde gevallen wordt dry needling in Krommenie niet aanbevolen, zoals bij naaldenangst of tijdens de zwangerschap. Ook wordt het niet toegepast bij acute blessures na een ongeval of direct na een operatie.

Vergoeding dry needling

Dry needling in Krommenie wordt vergoed door alle zorgverzekeraars, mits je voldoende aanvullend verzekerd bent. Dry needling maakt deel uit van je behandeling fysiotherapie. Ben je niet aanvullend verzekerd, ook dan kan je uiteraard bij ons terecht. Bekijk hier de tarieven voor fysiotherapie.

Afspraak maken voor dry needling in Krommenie

Wil je een afspraak maken voor dry needling? Dat kan via telefoonnummer 075-6213374 of mail naar krommenie@gezond-vitaal.com.

Liever direct zelf online een afspraak inplannen? Dat kan via onderstaande button.

Direct een afspraak maken

Afspraak maken? Plan nu zelf online je afspraak in.